יום רביעי, 6 באוקטובר 2010

פוליש לא פולני



בתים אחרי שיפוץ, בתים חדשים או בעלי בתים המבקשים לחדש את ביתם ולרענן את המרצפות, עושים זאת היום על ידי ביצוע פוליש לרצפה, פוליש היא פעולת קרצוף בעזרת מיכון וחומרים כימיים אשר מטרתה להסיר לכלוכים וכתמי בלאי ממשטחי רצפה, להשיב ולשמר את ברק אריחי המרצפות.
ככל סוגי הניקיון העמוק, גם ניקיון ע"י פוליש מומלץ שיעשה על ידי חברה מקצועית המתמחה בניקיון ופוליש.
חברת פוליש תדע לתת מענה איכותי, מקצועי, אמין ומהיר לניקוי מעמיק של הרצפות והכי חשוב, חברה מקצועית תתאים את סוג הפוליש ואופי העבודה לסוג המשטח המעובד.
כשאנו מנקים את ביתנו, בין שאר הפעולות השיגרתיות אנו שוטפים את הרצפה, אך גם אם נשטוף ללא סוף, לא נגיע לתוצאת הניקיון והברק שטיפול פוליש יעניק למרצפות. פוליש הוא הליך חודרני שמטרתו להסיר לכלכוך וכתמים מהשכבות היותר עמוקות של המשטח, ובנוסף פוליש מחייה את הרצפות ומשיב להן ברק שאבד והכי חשוב, פוליש מעניק הגנה למרצפות לאורך זמן ומגן עליהן מפני שחיקה ופגעי מגע ומזג האוויר.

פוליש ווקס

פוליש ווקס הוא שילוב של תהליך הברקת ושיוף המרצפות, עם ווקס, חומר שעוותי שעבר התכה בחום. תחילה מנקים את הרצפה באמצעות מכונת סקוץ ברייט ולאחר מכן מורחים על פני השטח שכבת ווקס שמעניקה למשטח מראה מבריק ונקי והגנה מפני לכלוך וכתמים.
פוליש ווקס מתאים כמעט לכל סוגי המרצפות כמו למשל מרצפות טרצו, מרצפות שטיח ועוד
והוא נחשב לפוליש הסטנדרטי ביותר.  יחד עם זאת, לא ניתן לעשות פוליש ווקס לגרניט פורצלן או לקרמיקה, היות והווקס אינו נתפס על משטחים אטומים.
על מנת להבטיח כי איכותו של הפוליש תישמר, מומלץ לבצע פוליש ווקס אחת לשנה, זאת על מנת לשמר את הזוהר והניקיון על הרצפה.

פוליש קריסטל

פוליש קריסטל מתאים למרצפות מסוג קריסטל ונעשה תוך שימוש בחומר הנקרא מגנזיום. מחדירים את החומר למרקם העליון של האריח, באמצעות שימוש בצמר פלדה, כאשר הפוליש קריסטל מגוון על הרצפה ומבטיח ברק וזוהר.
פוליש קריסטל עמיד יותר ונשמר לאורך זמן, בייחוד אם דואגים לתחזק אותו ולשטוף את המרצפות בחומרים המתאימים. הטיפול המומלץ בפוליש קריסטל הוא כל שנתיים, שלוש, תלוי במצב הרצפה.

פוליש אקרילי

פוליש אקרילי מתאים גם הוא לכל סוגי המשטחים כמו אבן, שיש, אבן מצופה טרווטרין ועוד, אך הוא נפוץ יותר במשטחי PVC ומשטחי בטון. ואינו מתאים על קרמיקה או גרניט פורצלן.
בפוליש  זה אנו אוטמים את הרצפה ובכך למעשה מונעים חדירה של לכלוך ואבק אל המרצפות ומונעים סימני גרירה, עקבות  או הזזה על המשטח.
פוליש אקרילי עמיד בפני חומרי חיטוי חריפים ויתרונו הברור הוא בכך  שהוא מאט את שחיקת המרצפות ושומר על שלמותן.
כאשר בוחרים חברת פוליש לביצוע עבודת פוליש, יש לוודא כי החברה שבחרתם יודעת להתאים את סוג הפוליש למרצפות ויש לה את המכשור, הידע והניסיון לבצע עבודת פוליש מבלי לגרום נזק.